~ FreeDom DaRi PuLau BeSi ~ YuHuuu



yuhuuu ... akhir aku dah bebas dari pulau besi tuh .. hehe
amboi , macam kene kuarintin pulak yer
tapi memang macam kuarintin pun , pasal 2bln aku tak turun darat ..
bila dapat turun je .. dah macam org baru kuar dari penjara .. hehehe
hehehe ..


takpe takpe aku lupakan dulu tenaga 4 di pulau besi itu
campak kan jauh2 ..
tumpukan pada yg sekarang ni
nak habiskan masa 1 minggu ini bersama en suami
kerena , ia dpt cuti seminggu jer ..
:((

entri arini nak share sket ngn u ollss sket pe yg aku lalui smlm .. ceh ceh
amboi cek mek molek ni ... kuat sangat nak bercerita
pasal sambil nk menunggu en suami ngh jmpe org kt opis ni ..
bosan ..!! dh la aircond condem ..ishh bikin panas je..
hehe

u olls nak tahu tak .. 1st tmpt aku tuju dgn lajunya ..
gi makan dulu ..
kat mana ???
kat ...



SECRET RECEPI ..




pekena indulgence cake ....
sal aku dh terliur nak makan "benda" tu ..



hehehe gelak jahat sebentar brsama cit catt .. ehehehehe
ececeh .. macam hebat sgt ye tekak aku ni nak mkn SR 
padahal ade lg mkanan yg lagi lagi hebat kt dunia ni ..
tapi tu la .. bak kata org ..tekak org sederhana (merendah plk ye)
xpelah ... pasal benda tu yg bermain2 dan melonjak2 kt pikiran aku ni ..
:))


semalam sempat lagi aku cari present utk my mum dan mum in law aku .. 
happy mother day !!!




1 hari lenguh2 badan ..
dari kapal ( pasir gudang )

V

ke senai airport

V

"PARIT SULONG" umah mak mertua dulu .... hehe
(lepaskan rindu dendan en suami pd org tuanya dulu) hehehe

V

then ke "MELAKA" umah my family
(balik utk amik kunci uma)

V

ke "MITC" ayer keroh ...  (balik smata2 nak cari tai en suami )hehe
sempat lihat hasil tanaman en suami yg dh 2 bulan ditinggalkan ..
habisss !!!!

V

jalan2 cari makan , pekena CHAR KUEW TIAU yuhuu
(tapi kurenggg :(( )

V

then ke umah family semula , sal tak boleh tido di uma sndri kerena berhabukkk ..
(sok nak cari orang , kemaskan uma ni )
balik penat2 then kene habiskan masa nk kemas umah pulakk .. no wayy !! sal en suami ade kt darat seminggu je ... so quality time ni amat pnting ...
:))

No comments:

Post a Comment