dugaan...dugaan...yg menduga kami... :(

Ya Allah hanya kau yg tahu ape yg kau rancangkan tuk kami...
Sesungguhnya Kau la yg Maha Berkuasa lg Maha Mengetahui..
org yg sntase mengingatiMu  & taat pdMu akn Kau sntase mnduganya....
setiap yg berlaku akan adanya hikmah disebaliknya,,,
tp sungguh kami x berdaya dngn ape yg Kau beri Ya Allah....





~I can't grumble~

~I can't cry~

~I can't regret~

~I will not be weakened~

Sesungguhnya aku terlalu lemah tuk hadapi semua ni..
Kau yg aturkan segala jadual kehidupan semua hamba-hambaMu...
apakah ini yg terbaik utuk kami.....
dugaan....dugaan...sentiase dngn dugaan.....
Ya Alah..aku mengaku sekarang ini aku x kuat nak hadapi semua ni...bile dugaan datang...
tapi aku percaya segala yg berlaku pasti..pasti..dan pasti ade HIKMAHnya...
sentiase menerimanya dengan hati yg terbuka dan ikhlas dugaan yg diberi....
aku percaya maybe ade yg terbaik buat kami....

"God sometimes hide the sun, he brought thunder and lightning. Weweep and wonder, where disappearance of light. Apparently the giftof God we want a rainbow."



Anur Hafizah !!! aja2...fighting!!!!!!




No comments:

Post a Comment