setia menemaninya...

arini aku teman en suami ke ofis...
adoii...bosannye lama2 duk kt ofis (misc) nih...
naseb bek aku bwk lappy..hehe..so leh la update aku nyer blog sket...smbil2 nih nengok citer indon (sejuta cinta marshanda ) tv3...nyampah tol..bukanye minat pon..gase nk tukaw jer....ermm...
mmg tv3 ni setia jd tontonan sume org kn..tu psl la..xde channel len yg aku tgk...dtg je ofis..mmg tv3 jela yg dorang bukk..tp xth la klu ari2 yg berikutnya..huhu
ermmm.....
mudah2han la segalanya berjalan ngn lancar...hope pe yg benar n btol dipertahankan...
risau gak tkut ofis menyebelahi bnda yg x btol...
ksian abg...
tp aku tgk abg aku ni relax jer..suke bebenor dpt blek..huhu..aku plk yg risau..
yelah..die sanggup blek dari tak dpt smbhyang kt kpl...kejam btol chief tuh!!!
ade plk tuh..kes len yg aku dgr bl time pose..siap si cip ni siap x bg bukak pose lg..klu smbhyg die xbg..bkak pose pn xbg..mmg kejam btol la namenye tuh...x mghormati agama org...dh kapir tu kapir jgk la perangainya
kalu dh capitannye india,chief mate india,chief engner india..2nd engner pn india...ermm....so kompom la org xkn phm..apa2 pn alsan yg diberi..ish2..
MISC compny msia..bwh Petronas...msia gak yg punye..so....pikir la sndri...
ni ke 1 Malaysia???
mudah2han Allah bantu abg..
aku yakin..Allah nk mguji abg aku ni..yelah..nk duga orgnye sanggup ke thap mcm mn..ermm..
Allah x susahkn umatnya...
mesti ade ganjaran & hikmah disebalik dugaan yg diberi...i/Allah..



No comments:

Post a Comment