schedule changes !!!

bile dengo kapal kene gi kuwait jer..tewos dh xde mood..klu wife dpt ikut xpe,ni kene balik dlu..then rasa2 nk naik smula..naik la...mnyusahkan btol la...lau dpt gi pn..rsnye xmboh..2wk pegi 2wk blik..lm tu ooo..
better tuan Tenaga dr cik Seri ni lah..
ni ngh berkire2 gak ni..smada nk blk tewos @ sign on smla..nk kne pack lg..bt pasal die kne gi belah europe plak nnt..x ke naya aku..after anchor.. ke japan-bintulu then taiwan-bintulu..pastu lak.....argghhh kuwait!!!
x suke3...!!!!!
ia mmbuatkan aku jd xde mood sharian..
bkn ape leceh tuk aku nk naik trun naik trun flight nih..nk blk umah..so nnt nk kne gi kL smla..
jgn die suh wat pregnt urine test lg dh la..bese la ofis..ishhh...






then yg x beshh nye 1 lg kt LNG bintulu nih...dh kene pkai overall!!..dr nk turun kapal smpai la ke gate nk sign tuh...x ke mcm lucu jer...adoii...klu off hp xpe la lg..nih nk kne pkai helmet cm nk kne wat drill kt ats kapal tuh..!!!!apa hal lak derang wat rule cm bodo je nih...cm x kene jer...
selama aku naik kpl ni..xpnh nk pkai tu sume...nih 1st beb!!!
kdg2 bl hsbnd xdpt kuar..aku belasah je kuar sorng..tp bl dh kne pakai ni sume..malu !!! bukan ape..ngn baju aku..tudung aku...beg..ishhh...
kdg2 agen yg nk bwk kite kuar tuh..derang sgt skema..ckup time tewos jln..so klu de yg lmbt arr..belumba la derang..cm lari 100m tuh... dh tu ngn rule baru nih..lg melambtkn..mn nak bukak oerall,helmet,sign lg...yg jantan xpela..pantas..pompuan cm aku..mstila nk cover ayu...x gitu..
isshh...x besh la bintulu nih... :)


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



pic kt ats ni bkn kapal seri yer..tp kapal puteri...heheh









No comments:

Post a Comment