mood geram!! : tgk citer indon nih...


argghh.!!! geram2 nih...
adoi..nape la ade citer yg plg bodoh penah aku layan ni weii....
isshh....emo plk eh nengok citer2 cmni...lg bagus layan citer hindustan..lg baek....xlah rs emo sgt tgk cter cm indon ni...adoiii...
klu kt sini de astro x kose lgsung aku nk layan citer cm $#%@% nih...
si chaca tu asik diperbohkan yg terang2 lak tuh...
tp bak kate en suami.. "dh director dorang suh bt cmtu..nk bt cmne"
arghhh...director pn sm je kebangangan jgk.... 
cm jgk kt tv9 tuh...smpai la ni..x hbs2 lg..dh beratus2 episod lak tuh...
adoii...dh xde citer laen ke stesen tv ni nk kuarkan..byk jer citer2 melayu yg leh disiarkan...
klu la citer p.ramlee tuh ulang byk kali pn aku sanggup je nengok...beratus kali pn xpelah..
leh lagik gelak2..ni asik nangis...nangis...nangis.......
orang yg tgk plk geram gilerrrr.....
adoiii....bosan tol la...
ehh..emo plk ye saya nih...
heeheheh
pas citer indon tuh..citer philipino lak...
naseb bek citer si kemboja tuh slmtkan mood aku ptg nih..xla..aku rs bosan gler nk nengok tv...


layan jappp......... :)



the best in the world tol dorang nihhh ............



johan n zizan..i loike!!!!!!1

^_______________^

No comments:

Post a Comment