~ AkTiviTi PeTanG Di CoRneR LoT KapaL ~



peh tajuk entri cam gempak jer kan... corner lot gitu ..
yelah pasal rumah aku kt corner lot kapal nie ...hahaha
hari2 mencari kelainan aktiviti di kala waktu petang ... untuk menghilang boringggg

akcelli ...
aku dh rindu banget nk kuar seshoppin nih .... tangan dh gatal sgt nk kuarkn duit ... heheheee
windu nak mgukur jalanraya nih ...
x la ... sal lg bape bulan jer lg nk pose n raya ...
so dh jd tanggungjwb aku nk mncri baju raya aku ngn en suami ... 
heee....still bedua lagi... klau sesape de anak lg fenin kan ...
nak cri baju utk dorang lagi ... 
tp tunggu next entri aku sal citer raya ni yer ... kang lari lak dri tajuk utama kt atas tuh ..

u olss nak tahu pe aktivit petang yg sllu aku bt kt ats kapal nih ???
jom tgk pic kt bawahhh tuh ...















heeee .......tadaaa !!! membaca amalan mulia serta jambatan ilmu !! hehehe
nilah die faverito book en suami ...
wah...kusyuk sungguh en suami menghayati tuh ... :)
memang kitaorg ni giler ngn buku
kalau jejalan kt shoppin mall .. msti nak msuk kedai buku ..
dh jd 1 kwajipan kami ... klu masuk kedai buku mesti akan bli 2 @ 3 @ 4 buah buku ..
dan kitaorg memang bt koleksi buku kt uma ..
cuma impian nk wat mini library tuh lom lg terlaksana ...








ooo ...
tapi si isteri nyer plak apo di buek nyo ...
amboii kusyuk sungguh ya..









arh....isteri die ni kusyuk melayan MUKABUKU (fesbook) jelah ..
selain merangkap jawatan cameraman eh silap camerawomen ...
yelah ...waktu siangkan turn aku layan tenet....
waktu malam turn abg laks .. x gitu Mr.Ismael ???

ar di corner lot ..di sini lah tempat kitaorng bersantai ..
selain menyembang .. meluahkan prasaan... ceh
disini jgklah aku amk idea nk cri entri yg besh di belog nih ..
pasni msti aku windu kt tmpt nie cz x lama lg dh nak balik ,, :(
babaiii ...  








No comments:

Post a Comment