~ PercuTiaN DesTinaSi ImPiaN :) ~




ermmm...mood petang yg sangat ceria dan mendamaikan..
pas pekena nescafe tarik with hubby...so romantis..huhu..
wlaupun tmptnyer di sisi kapal Tenaga 4 yg sungguh permai nan indah... uwukkk...hehe
citer Nur Kaseh berulang lagik...teringt last tgk dulu pun kt kapal sini gak..masa bulan pose....
kenangan bersama en suami ketika nak sahur...bangun jer..on dlu tv..then bru la bt pape yg patut utk bersahur....kenangan taun lps la...
moga2 puasa taun ni di rumah la...
windu rasanya nak berpose bersama di rumah... :)


sejak 2 3 menjak nih... aku teringin sgt nk pegi satu tempat yg betul2 mendamaikan jiwa dan fikiran...
 ( cewahh ayat... )
kat mana erkk... ???
ermm....

cameron ?.... (tmpt kami berhoneymoon dulu).......

fraser hill ?? .... nice jgk...

jauh sket takde ker......
ermm.....

paris.... london ???

tu tempat nak mengabehkan duit jer,,,aku yg tenang,,,tp en suami yg x tenang nnt....hohohoh...
bile bershopin sket nnt dh dgr pot pet pot pet.......  ayooomaakkk  !!!
+_____+

pulau redang .... pulau sibu  ???  pulau perhentian.... ok gak kan... tenang jer...
tapi...adap laut jer...dah la kt sini aku dh nak naik muntah ari2 adap laut....heh....

sebenarnya aku teringin sangat nak pi 1 tmpt ni.... betol2 tenang aku rasa...better...better and better.......

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

v


MEKAH









tetibe jer aku terpikir nak pegi sana...
aku mmg teringin sgt2 nak pegi sana....
nak menunaikan umrah ...!!!
sayu je aku tetibe nih...heh..

tu la kan..ade yg mampu melancong sana sini...tp tmpt suci ??
aku ni x tahu la bl dpt gi... tp mmg teringin sgt@
tgk kawan2 sebaya aku yg dah pegi...
bl dgr dorang criter...srnok jer..
tu la 1 satunya tmpt yg pling tenang di dunia...
mudah2han sumenyer kukuh lps ni...

nak bdoa byk2 kt sana...
ingin melihat rumah Allah dgn lbh dekat..
nak dapatkan ketenangan di sana.... keampunan dari Allah... :(
nak tengok makam nabi...mcm2 lagi lah...

sayu plk ati ni...


Ya Allah... Kau makbulkan la impian aku nih....

^____^





destinasi impian ..









2 comments:

  1. anur...I'allah Allah kabulkan niat suci tu. Doakan juga utk saya nak buat umrah dgn suami and ank2 :).

    ReplyDelete
  2. i/allah..kita sesama yer..
    teringin nak pegi tempat suci tuh..
    moga2 ada pluang utk ktorg..al maklumlah..dpt en suami yg blyr ni..kne managekan btol plan ni.. :)

    ReplyDelete