nuffnang vs heartbeat :)


semenjak menjak ni..aku leka lak ngn iklan yg terbaru aku dpt ni...
Heartbeat !!!
ait..mcm2 iklan kan...ehh..saje jer nk meriahkan belog aku nih...
al maklumlah baru lagi...so excitednyer lebih ar sket..
aku dpt ni pn dr rakan belog jgk..tenkiu yer mas..cayalah..bejaya gak i try ini iklan maa..hehe
kekadang sal bosan pun ye jgak...nothing to do kt ats kpl nih...
ermm...tp korang nk join iklan ni..just klik jela iklan yg aku tmpal kt atas leaderboard tu @pn kt sobolah nih...
hehe..best gak...dgr kate lumayan gak...
ala..bukanyer ape..just suka2 kan..bl org view kite nyer belog ni x la bosan sgt ye x..huhu
yang nuffnang pn leh tahan gak..tp tu la..aku ni bru lg..so bersabar je lah kan..
so rasenyer xde benda sgt nk dtulis..
just nk share ngn u olls sal minat bru i semenjak 2 menjak nih..
klu de iklan lg..nk jer i pnuh kan kt belog nih,,lg meriah lg beshh..
tp nnt serabut sgt kan.....!!
hehe
so klu de sesaper yg tau lg iklan yg lg lumayan leh la sharing2 kt i nih...
huhu..
ermm...en suami pn asik pot pet pot pet...ayoiimaa...!!!
katenyer asik adap benda ni jer...hehe..
dh tu bini die ni dah xde koje len...adap ni jela kan...hehe..
k lah..yuhuuuu..
^_____^


No comments:

Post a Comment