~ rupa2nya dh sebulan aku kt sini di Tenaga 4 ~




rupa2nya dah sebulan aku kt kapl tenaga empat nih..
sebulan tanpa kuar darat pun!!
windu nk gi JJ..nk makan itu..ini...arghh....
akcelli memang aku tahan jer..x moh kuar..
rmai kate x bosan ker wei..duk je x buat ape..hehe
jawapan aku.."tak pon"!! hehe..tu yg ade masa update belog jer... :)
ni la masa aku nk manja2 ngn en suami smpaila aku de baby nnt...
nak berhoneymoon puas2...smpai la rase nk termuntah...hehe...
hehehe..jgn jeles yew... :)


mcm bese la..setiap kali org nk turun darat..aku pn amik pluang..peluang?? pluang ape??

aahhhh..

peluang......

peluang.......














peluang utk menyenaraikan list brg2 sy untuk dibelikan..hahahah

bukan x moh turun..tp sakit org pompuan aku still ade myakitkan lagi...so xpat la turun..huhu
tetiba.... MC DONALD menari nari kat pale otak aku nih...
tadaaa....memang aku dh lama mgidam nk mkn...kt sni dorng asik bli kfc jer..
muak lor..klu kt bintulu pn sama...kfc je memanjang........
selain dr mc'd aku de gak kirim blikan brg2 lain...
sperti bese la..cookies faverito aku... FAMOUS AMoS tu..wajib kene ade..heheh
saje tmbah kan stok...wlaupun de lagi 1 kotak..haha







chicken mc deluxe...nyum2..!!







yang kat atas tu stok aku bln ni..hehe
mesti korang kate mknan yg x sihat kan...
dun wory..bese aku mkn bl perlu jer...mean klu time nk tgk wayang ngn en suami...hehe
best per...berkudapan smbil tgk movies di mlm hari...heheh.


yg sweet sour mmg wajib ader..bkn aper..klu time ana fenin la...mmg nk kne mkn bnda msm..
dh 3thn ikut hsband sailing ni..mmg wajib ade..!! huhu
klau loya ker..xleh nk mkn bnda ln..kne mkn bnda2 msm dlu..bru ok!!
ngengade kan...aiseh..... :)












No comments:

Post a Comment